Call us now: +357 24002436      Follow us

Κλινικό ή Θεραπευτικό Πιλάτες είναι μια ο μέθοδος άσκησης η οποία επικεντρώνεται στη σωστή στάση του σώματος, και στη σταθεροποίηση του κεντρικού κορμού. Το Κλινικό ή Θεραπευτικό Πιλάτες χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση και θεραπεία ποικίλων μυοσκελετικών προβλημάτων σε ανθρώπους όλων των ηλικιών και προσφέρεται από πιστοποιημένους φυσικοθεραπευτές.

Το θεραπευτικό πιλάτες είναι εξατομικευμένο και άμεσα θεραπευτικό και βοηθά στην ισορροπία, στον μυϊκό έλεγχο, στη δύναμη και στην ευλυγισία του ανθρώπινου σώματος. Μπορεί να βοηθήσει σε μια ποικιλία συμπτωμάτων και παθήσεων, από τις απλές ημικρανίες, πονοκέφαλους, τους χρόνιους πόνους, τον αυχένα, τη χρόνια κόπωση, σε μετεγχειρητικές καταστάσεις και μπορεί να εφαρμοστεί από παιδιά μέχρι και ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Το Clinical Pilates χρησιμοποιείται αυτόνομα ή σε συνδυασμό με την κλασσική φυσικοθεραπεία (ηλεκτροθεραπεία, υπέρηχοι, laser, μάλαξη, κινησιοθεραπεία, θεραπευτικό μασάζ) ως ένα αποτελεσματικό μέσο για την αντιμετώπιση διαφόρων μυοσκελετικών προβλημάτων.

Η εφαρμογή των ασκήσεων βελτιώνει τη μυϊκή δύναμη του ανθρώπινου σώματος, τη σταθερότητα του κορμού και την ελαστικότητα, όπως το Κλασικό Πιλάτες αλλά παράλληλα γυμνάζει το σώμα και το κρατάει σε φόρμα.

Το Πιλάτες είναι εξαιρετικά ωφέλιμο σε ασθενείς με τραυματισμούς και συντείνει στην μείωση  του πόνου και βοηθά στο να αυξήσει την αντοχή και τη δύναμη μυών και οστών, σε ασθενείς, σε αθλητές, και σε ηλικιωμένους. Ένας φυσικοθεραπευτής συμβουλεύει τον κάθε ασκούμενο όπως ακολουθήσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα για καλύτερα αποτελέσματα.

Εφαρμόζοντας σωστά το πρόγραμμα εξασφαλίζονται τα μέγιστα θεραπευτικά οφέλη, ενώ συγχρόνως ελαχιστοποιεί την πιθανότητα τραυματισμού ή επιδείνωσης της πάθησης, ενδυναμώνει και βοηθά το ανθρώπινο σώμα να διατηρεί την ευλυγισία και την μυϊκή του δύναμη.

Στο Physiolife διαθέτουμε εις βάθος γνώση του μηχανισμού κάκωσης και τραυματισμού της φυσιολογίας του ανθρώπινου σώματος, της παθολογίας, της κινησιολογίας και όλης της διαδικασίας της θεραπείας και μπορούμε να διαμορφώσουμε το σωστό πρόγραμμα μετά από ατομική αξιολόγηση του κάθε πελάτη ατομικά και να καθορίσουμε ποιες ασκήσεις θα είναι οι πιο αποτελεσματικές για αυτόν, πάντα με επιμέλεια και υπομονή.